TUR REYTINGI O’TISH KURSI (TRTC) Boeing 757/767/787, Airbus 318/319/320/321
TRTC parvoz kapitani va birinchi ofitser, ikkita birinchi ofitser yoki ikkita kapitandan iborat bo’lgan parvoz ekipaji uchun mo’ljallangan, ularning har biri to’liq ekipaj kontseptsiyasida o’qitiladi.
KIMLAR MUVOFIQ?
- Ko’p ekipajli samolyotlarni ishlatish tajribasiga ega uchuvchilar
- Ab-initio uchuvchi mashg’ulotlarini muvaffaqiyatli yakunlagan yangi uchuvchi (MPL, CPL yoki
- ATPLgacha bo’lgan dastlabki uchuvchi mashg’ulotlari)
Ko’p ekipajli havo-transport samolyotlarini ishlatish tajribasiga ega harbiy uchuvchilar
TALABLAR
Kapitan
- IR-PBN/ME bilan amaldagi va amaldagi Havo transporti uchuvchisi litsenziyasi (ATPL) (dalil hujjatlari taqdim etilishi kerak)
Avvalgi buyruq tajribasi
- Parvoz vaqti: uchuvchi sifatida 1500 soat, shu jumladan aviakompaniyadagi kamida 500 soat tajriba (ko’p ekipajli muhitda ishlaydigan ko’p dvigatelli samolyot kapitani)
- Ingliz tili (ICAO minimal darajasi 4)
Birinchi ofitser
- IR-PBN/ME bilan amaldagi va joriy Tijorat Pilot Litsenziyasi (CPL).
- Nazariy ATPL
- Parvoz vaqti uchuvchi sifatida 500 soat, shu jumladan aviakompaniyada kamida 200 soat (ko’p dvigatelli samolyot ko’p ekipajli muhitda boshqariladi)
- MCC malakasiga ega
- Ingliz tili (ICAO minimal darajasi 4)
Yangi uchuvchi, Harbiy uchuvchi
(ELT/MCC kursi TRTC dan oldin majburiydir)
- Nazariy ATPL
- IR-PBN, ME, MCC bo’yicha tugallangan treninglar (dalil hujjatlari taqdim etilishi kerak)
- Uchuvchi-stajyor (kursant-uchuvchi) sifatida 150 soat parvoz vaqti, shu jumladan yakka parvoz (TRTC dan 1 yil oldin tugagan parvoz tajribasi haqiqiy emas VA QABUL QILMAYDI)
Eslatma: Bunday nomzodlar uchun Simulyatorda ZFTT emas, balki haqiqiy samolyotda tayanch mashg’ulotlar majburiydir.
Agar shartlar bajarilmasa, TRTC oldida ELT yoki ELT/MCC taklif qilinadi.